Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026
Dokumenty do pobrania:
- Karta zgłoszeniowa 2025/2026 (DOCX, 35.2 KB)
- Wniosek_Niemiecki_JMN_25_26 (DOCX, 35.3 KB)
- Potwierdzenie woli uczęszczania do szkoły (DOCX, 14.7 KB)
ZARZĄDZENIE Nr OR.0050.13.2025 WÓJTA GMINY TURAWA z dnia 27 stycznia 2025 r.
w sprawie terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2025/2026 do klas I publicznych szkół podstawowych, dla których Gmina Turawa jest organem prowadzącym
Na podstawie art. 154 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 29 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 737 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Ustala się następujące terminy postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów na rok szkolny 2025/2026 do klas I publicznych szkół podstawowych, dla których Gmina Turawa jest organem prowadzącym:
Lp. | Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
---|---|---|---|
1. | Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
od 03 marca 2025 r. do 14 marca 2025 r. do godziny 15.00 |
od 23 kwietnia 2025 r. do 30 kwietnia 2025 r. do godziny 15.00 |
2. | Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym | do 21 marca 2025 r. | do 09 maja 2025 r. |
3. | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
26 marca 2025 r. do godziny 15.00 |
13 maja 2025 r. do godziny 15:00 |
4. | Potwierdzenie przez rodzica/prawnego opiekuna kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia |
od 27 marca 2025 r. do 04 kwietnia 2025 r. do godziny 15.00 |
od 14 maja 2025 r. do 21 maja 2025 r. do godziny 15.00 |
5. | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
07 kwietnia 2025 r. do godziny 15:00 |
23 maja 2025 r. do godziny 15:00 |
§ 2. Zobowiązuje się dyrektorów publicznych szkół podstawowych, dla których Gmina Turawa jest organem prowadzącym, do przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego i postepowania uzupełniającego do klas I publicznych szkół podstawowych zgodnie z powyższymi terminami.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Turawie.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
/-/ Dominik Pikos